.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مدارس بدون معلم و تجمع والدین

رئیس شورای اسلامی بخش شهرستان قائمشهر گفت: به دلیل نبود معلم، برخی مدارس روستایی شهرستان قائمشهر با وجود به حد نصاب رسیدن منحل شده یا در آستانه انحلال قرار گرفته‌اند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسکانیوز ،محمد حسن گران در حاشیه تجمع والدین و دانش‌آموزان بلاتکلیف روستایی در فرمانداری و سپس اداره آموزش و پرورش قائمشهر گفت : با وجود سپری شدن چند روز از بازگشایی مدارس و هماهنگی‌های انجام شده‌، دانش‌آموزان مدارس روستاهای واکی کلا، حاجیکلا، میدان سر و قادیکلای بزرگ در بلا‌تکلیفی به سر می‌برند.
وی اظهار داشت: حد نصاب این مدارس 10 نفر اعلام شده بود در حالی که تعداد این دانش‌آموزان 12 نفر به بالاست.
گران، با اشاره به اینکه مدرسه ابتدایی گیله کلا با 26 نفر دانش‌آموز پایه اول ابتدایی مجبور به رفت و آمد به شهر هستند، گفت: در مذاکره با اداره مربوطه از طریق شورای اسلامی شهرستان موافقت به تشکیل کلاس‌ها به تعداد 18 نفر شده بود، در حالی که این تعداد بیش از تعداد اعلام شده است.
وی با اعلام تعطیلی مدرسه روستای واکی کلا با 28 دانش‌آموز اضافه کرد: دبیرستان والفجر حاجیکلا با 82 دانش‌آموز، شهدای میدان سر و مدرسه راهنمایی قادیکلای بزرگ سال تحصیلی جدید را بدون وجود معلم آغاز کرده‌اند.
رئیس شورای بخش شهرستان قائمشهر دلیل عدم وجود معلم در این کلاس‌ها را عدم حضور آنان به دلیل مشکل رفت و آمد عنوان و خاطرنشان کرد: اداره مربوطه پیشنهاد داده است هزینه انتقال معلم به روستا را به سرویس مدارس اختصاص دهند.
‌گران، اظهار داشت: با وجود قول اعطای سرویس به مدارس روستایی هنوز این مهم تحقق نیافته است.
وی در پایان گفت: به دلیل کمبود بنزین و هزینه گزاف سرویس مدارس دانش‌آموزان، مخصوصاً دانش‌آموزان ابتدایی نمی‌توانند به شهر رفت و آمد کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.